ایرج بیگدلو در آیینی با حضور سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان مشگین شهر معرفی شد.

به گزارش ایل مغان، مراسم تکریم و معارفه فرماندار مشگین شهر روز یکشنبه ۲۴ بهمن ماه با حضور سرپرست معاونت سیاسی استانداری اردبیل، نماینده مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان در سالن اجتماعات فرمانداری مشگین برگزار شد.

سرپرست فرمانداری شهرستان مشگین شهر در این مراسم اظهار کرد: مسئولیت و مدیریت در نظام اسلامی هرچند کوتاه اما عطیه الهی است و باید از لحظه لحظه این فرصت خدمت رسانی استفاده شود.

ایرج بیگدلو گفت: در دولت سیزدهم که برخاسته از اعتماد مردم به رئیس جمهور منتخب است کارگزاران تلاششان بر خدمت صادقانه در سنگر تلاش و مجاهدتی است که ثمره آن باید عمران و آبادانی و پیشرفت در حوزه‌های مختلف باشد.

وی، دیرینگی مشگین شهر را به همراه ظرفیت‌های عظیم گردشگری، کشاورزی و صنعتی یادآور شد و افزود: مشگین شهر مستعد توسعه پایدار با ارتقای شاخص‌های اقتصادی ممتاز است که در رسیدن به این هدف والا سعی خواهیم کرد با همراهی مدیران شهرستان و استان در مسیر توسعه روزافزون گام برداریم.

سرپرست فرمانداری مشگین شهر تصریح کرد: در تحقق عدالت اجتماعی شاخصه ممتاز پاکدستی و دور بودن از مؤلفه‌های فساد است که در ابعاد مختلف می‌تواند مدیران را در سنگر خدمت رسانی به چهره و ویژگی ممتاز برجسته سازد.

بیگدلو گفت: در شهرستان مشگین شهر با ارزیابی و شناسایی طرح‌های عمرانی و زیربنایی مهم در کنار طرح‌های صنعتی و سرمایه گذاری سعی خواهیم کرد تا از فرصت پیش آمده برای پیشبرد بهتر امور استفاده کنیم که قطعاً آثار و نتایج ملموس مدیریت مردمی و انقلابی در فعالیت‌ها ملموس خواهد بود.

در این مراسم از زحمات رمضان علینژاد سرپرست قبلی مشگین شهر قدردانی و ایرج بیگدلو به سرپرستی جدید فرمانداری شهرستان مشگین شهر منصوب شد.

در ابلاغ سرپرست فرمانداری مشگین شهر آمده است: با امید به احتمال خداوند و روحیه انقلابی و فساد ستیزی و پاکدستی و گره گشایی از امورات مردم و تحقق عدالت اجتماعی به مفاد مدیران مردمی با بهره گیری از تمام توان و لحاظ پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی با لحاظ توسعه شهرستان با الهام از معنویات رهبر معظم انقلاب اسلامی پیش قدم باشید.

ایرج بیگدلو دارای دکتری برنامه ریزی شهری است. وی در دولت دهم و در زمانی که سید حسین صابری استاندار اردبیل بود به عنوان معاون عمرانی استانداری اردبیل خدمت می کرد و پیش از این نیز فرماندار شهرستان پردیس، عضو کمیسیون مغایرت های غیراساسی استانداری تهران، مشاور قطار شهری (مترو) کرج، رئیس شورای اسلامی شهر ملارد، معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهریار بود.

بیگدلو همچنین در دولت یازدهم روحانی به مدت ۶ ماه فرماندار شهرستان مرزی پارس آبادمغان بود و طی این مدت کوتاه نیز توانسته بود مورد اقبال عمومی مردم این شهرستان مرزی واقع شده و کارنامه قابل قبولی بگیرد.

انتهای پیام/

حکم سرپرستی