رئیس حوزه انتخابیه شهرستانهای پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز گفت: ۱۸۱ هزار نفر واجد شرایط رای دادن در این شهرستان ها در این دوره از انتخابات هستند.

به گزارش فریاد ارس، جابر جهانبین با بیان اینکه فرایند رای گیری راس ساعت ۸ صبح در تمامی شعب مناطق شهری و روستایی آغاز شد، اظهار کرد: این شهرستان ۳ هزار و۱۹۶نفر رای اولی دارد.

وی در حاشیه بازدید از شعب اخذ رای شهرستان پارس آباد افزود: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه در این حوزه انتخابیه فراهم است و امیدواریم با حضور گسترده شهروندان و روستاییان شاهد خلق حماسه‌ای دیگر در شهرستان  باشیم.

رئیس حوزه انتخابیه شهرستان های پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز مغان با بیان اینکه برای برگزاری انتخابات سالم،‌ رقابتی و باشکوه در شهرستان های پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز مغان بیش از ۶هزار نفر به عنوان عوامل اجرایی، بازرسی، نظارت و نیروهای امنیتی و انتظامی در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری  را برعهده دارد، خاطر نشان کرد: ۱۸۱ هزار  نفر واجد شرایط رای دادن در این شهرستان ها در این دوره از انتخابات هستند که مطمئنا حضوری پرشور در پای صندوق های رای خواهند داشت.

در ادامه فرماندار، اعضای شورای تأمین شهرستان به همراه هیئت همراه از استان در حاشیه بازدید از شعب اخذ رأی این شهرستان رأی‌های خود را به صندوق انداختند.

شهرستان های پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز مغان دارای جمعیتی بیش از ۲۷۰ هزار نفر و  ۱ کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

انتهای پیام/

  • نویسنده : مرتضی بری