وضعیت شهرستان‌های پارس آباد و مشگین شهر در تازه‌ترین اعلام رنگ‌بندی کرونایی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از وضعیت زرد به وضعیت آبی کرونایی تغییر یافت.

به گزارش ایل مغان، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: با بستری ۷ بیمار جدید کرونایی در ۲۴ ساعت اخیر، تعداد بیماران کرونایی بستری در مراکز درمانی استان اردبیل به ۶۸ بیمار رسید و متاسفانه طی این مدت یک مورد فوتی ناشی از کرونا ثبت شده است.

علی محمدیان اردی افزود: در حال حاضر ۳۱ بیمار بدحال نیز در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند. همچنین خوشبختانه ۷ بیمار در ۲۴ ساعت گذشته با بهبودی نسبی از مراکز درمانی استان ترخیص شدند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل با اشاره به تزریق ۲ میلیون و ۱۷۲ هزار و ۷۴۵ دُز واکسن کرونا در استان اردبیل، بیان کرد: از این تعداد، ۹۵۸ هزار و ۷۴۶ دُز مربوط به مرحله اول، ۸۳۶ هزار و ۷۶۶ دُز مربوط به مرحله دوم و ۳۷۷ هزار و ۲۵۱ دُز مربوط به مرحله سوم واکسیناسیون است.

وی گفت: براساس آخرین وضعیت اعلام شده توسط وزارت بهداشت، هم اکنون شهرستان‌های اردبیل، خلخال، سرعین، نیر، اصلاندوز، بیله‌سوار، کوثر، گرمی و نمین در وضعیت زرد و شهرستان‌های پارس آباد و مشگین‌شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

انتهای پیام/