فرمانده انتظامي پارس آبادمغان از دستگیری و انهدام باند ۸ نفره سارقان احشام در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش فریاد ارس، سرهنگ فیروز محمودی در خصوص جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در شهرستان پارس آباد که در برخی مواقع با توسل به زور انجام شده، بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان و کشف سرقت ها در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام بررسی های تخصصی و تحقیقات میدانی از محل وقوع سرقت ها، ردپای ۸ سارق که به صورت باندی اقدام به سرقت می کردند را در ابطه با این سرقت ها شناسایی که پس از هماهنگی قضائی سارقان در عملیات های جداگانه پلیسی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان پارس آباد با اشاره به اعتراف سارقان به ارتکاب ۲۲ فقره سرقت احشام گفت: در رابطه با پرونده سارقان ۲ نفر خریدار اموال مسروقه شناسایی و دستگیر و ۲ دستگاه سواری پژو ۴٠۵ و پژو پارس توقیف شد.

سرهنگ محمودی با بیان اینکه دستگیر شدگان با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند، تصریح کرد: ارزش سرقت های کشف شده از این باند ۲٠ میلیارد ریال است.

فرمانده انتظامی شهرستان پارس آباد به دامداران و صاحبان احشام توصیه کرد: نسبت به مقاوم سازی، ارتقاء حفاظت فیزیکی و استفاده از تجهیرات ضدسرقت در محل نگهداری دام ها اقدام تا فرصت ارتکاب سرقت از سارقان سلب شود.

انتهای پیام/

  • نویسنده : مرتضی بری