در حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز، ابراهیم فهیمی گیگلو با ۱۸ هزار و ۴۷۲ و امیدعلی رعنایی با ۱۷ هزار و ۶۳۲ رای به دور دوم انتخابات راه یافتند.

به گزارش فریاد ارس، بر اساس آمار اعلام شده از سوی ستاد انتخابات استان اردبیل، هیچ کدام از نامزدهای حوزه انتخابیه پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز مغان نتوانستند حد نصاب ۲۰ درصد مجموع ۸۶ هزار و ۲۱۴ آرای اخذ شده را کسب کنند.

بر اساس قانون انتخابات، در این دوره از انتخابات ابراهیم فهیمی گیگلو که توانست ۱۸ هزار و ۴۷۲ رای مردم را کسب کند، به همراه امیدعلی رعنایی با ۱۷ هزار و ۶۳۲ رای کسب شده به دور دوم انتخابات راه یافتند.

ابراهیم فهیمی گیگلو متولد ۱۳۴۴ در شهرستان اصلاندوز دانش آموخته مقطع کارشناسی در رشته مدیریت دولتی و علوم پایه و مقطع کارشناسی ارشد در رشته حقوق عمومی از دانشگاه علامه طباطبایی بوده و متخصص در موضوعات حقوقی، تخلفات اداری و امور شهری و فن آوری اطلاعات است.

وی از اعضای فعال در حزب جمهوری اسلامی ایران و حزب موتلفه اسلامی، قائم مقام شورای هماهنگی نیروهای انقلاب اسلامی مناطق ۹ و ۱۴ تهران، عضو شورا و مسئول هماهنگی و سرناظر حوزه‌های انتخابیه مناطق تهران در شورای نگهبان بوده و فعالیت مستمر در بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حضور داوطلبانه در جبهه داشته است.

فهیمی گیگلو عضو فعال در انجمن اسلامی آموزش و پرورش استان تهران و اتحادیه انجمن‌های اسلامی آذربایجان شرقی و اردبیل بوده و فعالیت در بسیج دانشجویی، تشکل های جامعه اسلامی دانشگاهها و بسیج عشایری را در سابقه خود دارد.

وی پیش از این، مدیر حقوقی اداره کل هماهنگی و نظارت بر هیات‌های رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان و شهرداری‌های استان تهران، رئیس گروه هیات تجدید نظر و رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان شهرداری تهران، مدیر دفتر وزیر آموزش پرورش در دوره وزارت دکتر فرشیدی، مدیر هماهنگی امور هیات‌های امنای وزارت آموزش و پرورش، مشاور نمایندگان مجلس شورای اسلامی طی سنوات متمادی و مدیر راه اندازی شرکت های تولید کشاورزی و دامپروری، عمرانی، بازرگانی بوده است.

امید علی رعنایی متولد سال ۱۳۴۶ بیله‌سوار و پاسدار بازنشسته با ۲۵ درصد جانبازی از سال ۱۳۶۰ با عضویت در بسیج و سپاه، از رزمندگان دوران دفاع مقدس به شمار می‌رود.

وی که دانش‌آموخته مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته علوم سیاسی است، سه جلد کتاب تالیف کرده و در دانشگاه محقق اردبیلی، دانشگاه فرهنگیان و پیام نور، دانشگاه آزاد اسلامی و علوم پزشکی اردبیل و چند مرکز آموزش عالی سابقه تدریس دارد، مربی عقیدتی و هادی سیاسی سپاه استان در تدریس دروس سیاسی و تاریخ معاصر ایران و تحلیل سیاسی بوده و به عنوان کارشناس سیاسی و جنگ نرم در مرکز فرهنگی قفقاز فعالیت داشته است.

رعنایی، مسئول فرهنگی و اجتماعی سپاه بیله‌سوار، مسئول امور مربیان عقیدتی سیاسی سپاه کرج، مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان اردبیل، مسئول تایید محتوای و نظارت بر امور فرهنگی سپاه استان، مسئول سیاسی تیپ ۳۷ حضرت عباس (ع) سپاه استان، سردبیر ماهنامه سبلان سپاه استان و دبیر جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی استان اردبیل هم بوده است.

در حوزه انتخابیه پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز، ۱۲۵ هزار نفر معادل ۶۸.۸۸ درصد از واجدان شرایط رای دادند.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : ایرنا