نماینده مردم تهران در خبرگان رهبری با اشاره به اینکه جبهه حق در عصر حاضر جبهه ولایت است، گفت: امروز اردوگاه ولایت فقیه همان اردوگاه سیدالشهدا (ع) است.

به گزارش فریاد ارس، آیت الله سید احمد خاتمی روز دوشنبه در اجتماع عزاداران حسینیه اعظم حضرت ابوالفضل العباس (ع) شهرستان پارس آباد اظهار کرد: امروز اردوگاه حضرت امام حسین (ع)، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که با افتخار، پرچم سالار و سرور شهیدان را به اهتزاز درآورده و به آن می بالد.

خاتمی با بیان اینکه امروز زمان وفاداری به نظام اسلامی و وفاداری به سیدالشهدا است، گفت: امروز دو اردوگاه بیشتر در ایران اسلامی وجود ندارد که یکی اردوگاه سیدالشهدا و دیگری اردوگاه یزیدیان است.

نماینده مردم تهران در خبرگان رهبری با اشاره به اردوگاه یزیدیان، افزود: این، اردوگاه کسانی جز آمریکای جنایتکار، رژیم صهیونیستی، منافقان، سلطنت طلبان، فتنه گران سال ۸۸ و اغتشاشات نیست.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، ادامه داد: جبهه حق در عصر حاضر فقط و فقط جبهه ولایت فقیه است و امروز اردوگاه ولایت همان اردوگاه سیدالشهدا (ع) است.

آیت الله خاتمی به مانور عظیم لبیک یا حسین در راهپیمایی اربعین حسینی و همراهی این شعار با ولایت گفت: لبیک یا حسین (ع) دو بخش دارد: یکی تولی و دیگری تبری، که ابزار عشق به حسین با تمام وجود تولی و ابراز دشمنی با دشمنان امام حسین در کربلا جلوگاه تبری بود.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به الزامات جهاد تبیین، یکی از این الزامات را شجاعانه بودن آن دانست و گفت: عده ای براندازی را دنبال می کنند و از اصلاح طلب و اصولگرا هم گذشته اند و این نامش اغتشاشات است.

وی با اشاره به اینکه مراقب نفودی ها و تزریق فرهنگ بیگانه در کشور باشیم، افزود: برخی تئوریسین اغتشاشات می شوند و می گویند بگو اعتراضات، این اعتراضات نیست، این اغتشاشات است.

وی به اغتشاشات سال گذشته هم اشاره کرد و گفت: هدف اصلی عاملان اغتشاشات سال گذشته عبور از کل نظام و براندازی نظام بود.

عضو خبرگان رهبری اظهار کرد: در همه جای دنیا که نمونه آن فرانسه است اعتراضات هست اما کسی شنیده که انجیل را آتش بزنند، به کلیسا حمله کنند، به روحانیون خودشان اهانت کنند، آنچه که در پاییز سال گذشته در ایران گذشت نه اعتراضات بلکه اغتشاشات بود که در هیچ جای دنیا اجازه نمی دهد.

آیت الله خاتمی در خصوص جهاد تبیین و آسیب های آن گفت: بد دفاع کردن، مسائل فرعی را جای اصلی قرار دادن، شخصیت محور بودن به جای محوریت مسائل، مطرح کردن اشخاص غیر معصوم به گونه ای که انگار هیچ اشتباهی ندارند، سخن گفتن بدون معیار و محافظه کاری بی جا از جمله آسیب های جهاد تبیین است.

وی به انتخابات پیش روی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره کرده و با بیان این‌که حضور در انتخابات هم حق و هم تکلیف است، تصریح کرد: دشمنان جمهوری اسلامی ایران از هم اکنون از طریق فضای مجازی خیز برداشته اند تا فضای انتخابات را سرد و بی رمق نشان داده و مشارکت در انتخابت نباشد، اما با این شناختی که از مردم داریم به کوری چشم دشمنان ملت با حضور حداکثری در انتخابات اسفند مشت محکمی به دهان یاوه گویان و استکبار جهانی خواهند زد.

نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری در پایان از بانیان و دست اندرکاران برگزاری دهه دوم محرم در حسینیه اعظم حضرت ابوالفضل العباس (ع) شهرستان پارس آباد قدردانی کرد.

انتهای پیام/

  • نویسنده : مرتضی بری