رئیس مرکز انتخابیه شهرستان های پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز از واجد شرایط رای دادن ۱۸۷ هزار نفر در این حوزه خبر داد.

جابر جهان‌بین در گفت‌و‌گو با خبرنگار فریاد ارس اظهار کرد: حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز حدود ۲۴٠ هزار نفر جمعیت دارد که از این تعداد بالغ بر ۱۸۷ هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند.

وی افزود: در این انتخابات تعداد ۲۷۶ صندوق اخذ رای در ۳ شهرستان و ۴ بخش پیش بینی شده است که ۱۸۳ صندوق ثابت و ۹۳ صندوق سیار خواهد بود.

رئیس مرکز حوزه انتخابی شهرستان های پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز گفت: ۶ هزار نفر در قالب عوامل هیات‌های اجرایی، هیات‌های نظارت و نیروهای انتظامی و هیئت های بازرسی در امر برگزاری این انتخابات همکاری خواهند نمود که از این تعداد ۴ هزار نفر در حوزه پارس آباد و مابقی در حوزه های بیله سوار و اصلاندوز می باشند.

جهان بین ادامه داد:  ۹۲ نفر در حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام قطعی کرده بودند که ۷٠ درصد از صلاحیت این داوطلبان احراز شده است.

وی تصریح کرد: ۳ هزار و ۱۶۲ نفر در شهرستان پارس‌آباد رأی اولی است که امسال نخستین حضور در یک مشارکت سیاسی مهم و تأثیرگذار را تجربه می‌کنند.

حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز در انتخابات دوره‌ی گذشته مجلس بالای ۶۵ درصد مشارکت را در این همه پرسی داشته اند و امید است در انتخابات ۱۱ اسفندماه نیز این حماسه ملی مردمی دوباره توسط مردم شمال استان اتفاق افتد.

انتهای پیام/

  • نویسنده : مرتضی بری