سرپرست شبکه بهداشت و درمان پارس آباد از یک روز پر تصادف در شهرستان خبر داد و گفت: پنجشنبه ۳ مهرماه، روزی پرحادثه برای فوریت پزشکی پارس‌آباد بود.

به گزارش فریاد ارس، منصور مهمان نواز اظهار کرد: در این روز، سه تصادف برون شهری و یک تصادف درون روستایی در شهرستان پارس آباد رخ داد که یک نفر کشته و ۶ نفر مصدوم شدند.

وی ادامه داد: در چهل پله شهرک آیت الله غفاری بر اثر واژگونی یکدستگاه پژو دو نفر مصدوم شدند که توسط پایگاه دشت مغان به بیمارستان امام خمینی (ره) پارس آباد انتقال یافتند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان پارس آباد افزود: در حادثه دیگری که در محدوده جایگاه سی ان جی مهدیزاده بر اثر واژگونی یکدستگاه پژو ۲٠۶ رخ داد سه نفر مصدوم شدند که توسط پایگاه ۲ و ۳ شهری به بیمارستان امام خمینی(ره) انتقال یافتند.

مهمان نواز گفت: در حدفاصل سه راهی ایران آباد و تازه آباد نیز بر اثر واژگونی یکدستگاه وانت یک نفر جان باخت که توسط پایگاه تازه کند به بیمارستان امام خمینی (ره) پارس آباد انتقال یافت.

وی تصریح کرد: همچنین در تصادف دیگری که در داخل روستای اجیرلو رخ داد یک نفر مصدوم و توسط پایگاه سه شهری به بیمارستان پارس آباد انتقال یافت.

انتهای پیام/

  • نویسنده : مرتضی بری