«سعید اسکندرزاده» یکی از جوانترین ورزشکاران ملی‌پوش کشور و شهرستان پارس آباد در رشته وزنه برداری معلولان است که توانست با کسب مدال طلای پاراوزنه برداری جهان در گرجستان نام خود را در تاریخ افتخارات مغان ثبت کند.

به گزارش فریاد ارس، سعید اسکندرزاده ورزشکار پارس آبادی و قهرمان نام آشنا پاراوزنه برداری جهان، این روزها با مشکلات متعدد روبه رو است و مورد بی توجهی مسئولان قرار گرفته است.

این قهرمان ملی که بعنوان نماینده ایران در دسته ۸۰ کیلوگرم با رکورد ۱۵۰ کیلوگرم موفق به کسب مدال طلای پاراوزنه برداری قهرمانی جهان در گرجستان شد و به تازگی نیز با درخشش در دسته ۸۸ کیلوگرم رقابت‌های بین‌المللی پاراوزنه‌برداری جام سیامند رحمان (رده بزرگسالان)، موفق به کسب نشان نقره این رقابت‌ها شد امیدوار است که دغدغه او (نداشتن شغل) برطرف شود تا بتواند با انگیزه بیشتری در میادین آینده افتخارآفرینی کند.

سعید اسکندرزاده با وجود همه مشکلات و کاستی‌های موجود در این رشته، خود را برای حضور در ۲ رویداد مهم آسیایی و جهانی آماده می‌کند تا بار دیگر پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز درآورد.

این ملی پوش پارس آبادی همانند دیگر قهرمانان پاراآسیایی و پارالمپیکی کشور برای دستیابی به مدال جهانی و آسیایی زحمات و تلاش زیادی انجام می دهد و اکنون انتظار دارد با حمایت مسئولان، مشکل اشتغال او در عمل رفع شود نه با استقبال صوری و چند عکس یادگاری.

سعید با گلایه از عدم تحقق وعده های مسئولین می گوید: متاسفانه بعد از قهرمانی در مسابقات آسیایی و جهانی به بنده وعده هایی از جمله پاداش و همچنین فراهم کردن شغلی برای آینده ام دادند که بعد از دو سال همچنان منتظر تحقق این وعده ها هستم.

وی با بیان اینکه ورزشکارانی بودند که بدون پوشیدن پیراهن تیم ملی و کسب مدال آسیایی و جهانی، تنها بصورت انفرادی در مسابقات آزاد که حتی زیر نظر فدراسیون نبوده شرکت کرده و با سواستفاده از این راه به استخدام دستگاههای اجرایی درآمده اند، افزود: مسوولین مدعی هستند که همواره از ورزشکاران حمایت می کنند، حال سوالم از مسوولین این است که در طی سالهای اخیر چه حمایت و خدمتی برای توسعه و ایجاد زیرساخت ورزش وزنه برداری معلولان شهرستان پارس آباد که در مسابقات جهانی و آسیایی مدالهای رنگارنگ کسب کردند، انجام داده اند؟!

گفتتی است، تیرماه سال ۹۵ آیین‌نامه اجرایی جذب و استخدام قهرمانان در حالی تصویب و دستگاه‌های اجرایی ملزم به اجرای این قانون شدند که این آیین نامه روی میز مسئولان استانی و شهرستان پارس آباد خاک می خورد!

امید است که مسئولان استان و شهرستان پارس آباد به جای عکس یادگاری و وعده دادن های پوچ، در عمل به مشکلات این ورزشکار پرافتخار بیشتر رسیدگی کنند تا مشکل بیکاری و حامی مالی این قهرمان خوب شهرمان حل شود و شاهد افتخار آفرینی سعید در مسابقات جهانی و پارالمپیک باشیم.

انتهای پیام/

 

  • نویسنده : مرتضی بری