مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: همزمان با یوم شهادت حضرت زهرای مرضیه (س)، پیکر دو شهید گمنام شهرستان پارس آبادمغان را عطرآگین خواهد کرد.

به گزارش فریاد ارس، علی واحد امروز در جلسه هماهنگی استقبال از شهدای گمنام در شهرستان پارس آباد اظهار کرد: مراسم تشییع شهدای گمنام ۲۶ آذرماه از ساعت ۹ صبح بعد از اقامه نماز میت برای این شهدای گمنام در اردبیل برگزار و در ادامه جهت خاکسپاری، به شهرستانهای اردبیل، مشگین‌شهر و پارس‌آباد بدرقه می شوند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان با اعلام اینکه تمام تلاش ما بر این است تا برنامه‌های تدارک دیده شده به شکل پرشور و مردمی برگزار شود، گفت: مراسم استقبال از پیکر دو شهید گمنام دفاع مقدس؛ روز یکشنبه (۲۶ آذر ۱۴۰۲) ساعت ۱۴ با حضور مردم شهیدپرور شهرستان پارس آبادمغان در میدان ترمینال این شهر برگزار می شود.

وی افزود: این ۲ شهید گمنام یکی ۱۸ ساله و در عملیات والفجر مقدماتی منطقه فکه و دیگری ۳٠ ساله در کربلای ۴ منطقه ام الرصاص به فیض شهادت رسیده اند.

واحد تصریح کرد: پیکر مطهر این شهدای گمنام روز یکشنبه ۲۶ آذر ماه ۱۴٠۲ و همزمان با یوم شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) یکی در شهرک آیت الله غفاری شرکت کشت و صنعت مغان و دیگری در پارک بسیج روستای ایران آباد شهرستان پارس آباد تشییع و خاکسپاری خواهد شد.

انتهای پیام/

  • نویسنده : مرتضی بری