میخواستم از طرف چند نانوایی محترم حرف دل ما رو به گوش فرماندار و مسئول محترم اداره برق برسانید که ما مردم دیگه عادت کردیم به قطعی برق حداقل ساعت دقیق و عادلانه قطعی انجام بشه ماهم شرمنده خانواده و مردم نشیم. ۶ هفته فقط ۱ هفته ساعت تغییر دادن بقیه هفته شروع قطعی ساعته […]

میخواستم از طرف چند نانوایی محترم حرف دل ما رو به گوش فرماندار و مسئول محترم اداره برق برسانید که ما مردم دیگه عادت کردیم به قطعی برق حداقل ساعت دقیق و عادلانه قطعی انجام بشه ماهم شرمنده خانواده و مردم نشیم. ۶ هفته فقط ۱ هفته ساعت تغییر دادن بقیه هفته شروع قطعی ساعته ۸/۵۰ دقیقه است. هرچقدر تلاش میکنیم تا ساعت قطعی کارمون انجام بدیم نمی‌تونیم. امیدوارم این حرفهای بنده و همکاران و شاید بیشتر مردم به گوش مسئول محترم برسانید.