فرماندار پارس‌آباد از مراجعه ماهانه ۳۰ هزار بیمار به اورژانس بیمارستان‌های امام خمینی (ره) و شهدای پارس‌آباد خبر داد.

به گزارش فریاد ارس، فرماندار شهرستان پارس آباد در حاشیه بازدید از بیمارستان شهدای پارس آباد اظهار کرد: ماهانه بیش از ۳۰ هزار بیمار به بخش اورژانس بیمارستانهای امام خمینی (ره) و شهدای پارس آباد مراجعه می کنند.

جابر جهان‌بین با اشاره به اینکه بیمارستان شهدای پارس آباد از لحاظ زیرساختی جز بیمارستانهای خوبی است، گفت: در صورت تامین نیروی انسانی، کادر درمان و پرستاری رضایتمندی شهروندان در بهره‌گیری از این خدمات افزایش می‌یابد.

وی، شهرستان پارس آباد را دارای جمعیتی فعال و مهاجر پذیر معرفی کرده و افزود: به دلیل بعد مسافت با مرکز استان این شهرستان به عنوان مرجع درمانی شهرستانهای همجوار و حتی شهر های مرزی استان آذربایجان شرقی بوده و تراکم جمعیت لزوم افزایش کادر درمان و درمانگاه‌ها را دو چندان کرده است.

جهان‌بین به توسعه زیر ساخت‌های درمانی و بهداشتی شهرستان پارس آباد در سال‌های اخیر اشاره و تصریح کرد: مرکز جامع سلامت محمد کندی، مرکز بهداشت مسکن مهر، پایگاه‌های اورژانس محمد کندی و مسکن مهر، تجهیز بیمارستان امام خمینی و شهدا، راه اندازی بخش «ان آی سی یو» و «آی سی یو» نمونه‌هایی از این پروژه ها است.

فرماندار پارس آباد تاکید کرد: دستگاه «ام.آر.آی» بیمارستان شهدای پارس آباد که یکی از مطالبات بحق مردم این شهرستان بود تا چند روز دیگر به صورت رسمی افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/