ما جمعی از زارعین شرکت کشت و صنعت پارس بخش۲ ، بدلیل قطع شدن مکرر برق که در این شرایط تمام دستگاه های سنترپیوت از کار می افتند وحاصل یکسال دسترنج و تلاش شبانه روزی ما داره از بین میره از امام جمعه محبوب شهرمان و از فرماندار ساعی که همیش یارو یاور این مردم […]
ما جمعی از زارعین شرکت کشت و صنعت پارس بخش۲ ، بدلیل قطع شدن مکرر برق که در این شرایط تمام دستگاه های سنترپیوت از کار می افتند وحاصل یکسال دسترنج و تلاش شبانه روزی ما داره از بین میره از امام جمعه محبوب شهرمان و از فرماندار ساعی که همیش یارو یاور این مردم بوده اند خواهش میکنم به این مشکل بزرگ رسیدگی کنند.
https://faryadearas.ir/?p=2217
Friday, 26 June , 2026