رشد قارچ‌گونه کانال‌ها و گروه‌ها در شبکه‌های اجتماعی با مدیریت افرادی گاها سازمان یافته، بعضا جولانگاه افراد و جریاناتی شده که با تشویش اذعان، تهمت و افترا به‌دنبال تخریب مسؤولان، اشخاص حقیقی و حقوقی و گاها رقبای انتخاباتی، باهدف کسب آرا برآمدند.

به گزارش فریاد ارس، فصل انتخابات مجلس در منطقه مغان در هر دوره ای شاهد بعضی اتفاقات تکراری می‌شود. اکنون که موسم انتخابات است شاهدیم رسانه نماهایی با اسامی مختلف مثل قارچ بیرون آمده و به استناد دوره های قبل، فردای روز رای‌گیری محو می‌شوند.

جالب اینکه این روزها اسم‌هایی نیز قلم بدست گرفته و می‌نویسند که تا دیروز سر در لاک داشته و اصلا نمی‌دانستند درد منطقه چیست و کجاست. این دسته با عنوان یک رسانه، انشاءهای عریض و طویل در هدایت افکار عمومی به سمت و سویی که می‌خواهند، می‌نویسند.

در این باب باید گفت رسانه و اهلش حرمت دارد و مخاطب نیز می‌داند کدام رسانه چه انتخابات باشد و چه نباشد، خبر را به مقصد می‌رساند، انتقاد را می‌کند و اساسا نه “هم‌شکل یک قارچ” بلکه دائما در کنار مردم سال های متمادی بوده و خواهد بود.

هم ولایتی‌های عزیز در هر نوشته‌ای (حتی همین متن مورد مطالعه) ضمن توجه به اصالت رسانه در منطقه، حکم صحیح اینست رجوع شود به عقل، وجدان و منطق

قلمی که جوهرش گاه بتازد و گاه بخوابد ارزش ندارد و هدف و غایتش به سادگی رویت می شود.

انتهای پیام/

  • نویسنده : مرتضی بری