با حضور معاون امور عمرانی استاندار اردبیل ،عملیات اجرایی آبرسانی به ۲۳۴ روستا و قشلاق شهرستان بیله سوار آغاز شد.

به گزارش ایل مغان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل، سید کمال الدین میرجعفریان در مراسم کلنگ زنی این پروژه آبرسانی اظهار کرد: اجرای این پروژه به طول ۶ کیلومتر از تصفیه خانه آج اشمه آغاز و تا تراز ۳۰۰ ادامه خواهد داشت که اعتبار پیش بینی شده برای اجرای این طرح ۳۵۲ میلیارد ریال است.

وی با بیان اینکه هدف از این پروژه ها حل مشکلات مردم بخصوص در مناطق محروم و کمتر برخوردار است، گفت: با حل مشکل آبرسانی در این مناطق، در کنار تامین شغل پایدار برای عشایر و روستاییان، مهاجرت معکوس و توسعه پایدار روستایی نیز در شهرستان افزایش خواهد یافت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل افزود: همکاری شرکت آب و فاضلاب و سپاه تاکنون باعث اجرای پروژه‌های موثری در استان شده و این بار نیز با همیاری و با تمام توان در خدمت به مردم این روستاها هستیم.

وی با اشاره به آغاز اجرای طرح آبرسانی به روستاهای استان اردبیل در قالب طرح محرومیت زدایی برای ۴۵۴ روستای استان به صورت پایلوت در شهرستان بیله سوار، گفت: این طرح با اعتبار ۴ هزارو ۷۶۱ میلیارد ریال در مدت ۳۰ ماه با همکاری آبفار استان اردبیل و قرارگاه امام حسن المجتبی(ع) سپاه اجرایی می شود.

میرجعفریان تصریح کرد: عشایر و روستاییان، مرکز تولید و تحول و از اقشار نقش‌آفرین در انقلاب و دفاع مقدس هستند.

انتهای پیام/