دادستان عمومی و انقلاب پارس‌آباد از صدور ۲٠٠ کیفرخواست برای نگهداری و شرب خمر در شهرستان پارس آباد خبر داد.

به گزارش فریاد ارس، فیروز فرهانی در خصوص برخورد بدون اغماض با مصرف‌کنندگان مشروبات الکلی در شهرستان پارس آباد گفت: دستگاه قضایی با افراد و کسانی که در اماکن عمومی، تالار‌ها و وسایل نقلیه با مصرف مشروبات الکلی فضای عمومی را آلوده و مورد آسیب قرار می‌دهند برخورد جدی می کند.

وی افزود: در دو ماه اخیر حدود ۲۰۰ کیفرخواست شفاهی برای نگهداری و شرب خمر صادر و با صدور رای در سریعترین زمان ممکن مجرمین به سزای عمل خود رسیدند.

فرهانی ادامه داد: حسب مستندات پرونده های رسیدگی شده و گزارشات موثق واصله در بعضی از تالارها در هنگام اجرای مراسمات شادی مصرف مسکر توسط تعدادی از افراد مشاهده گردیده است که دادستانی عزمی راسخ در برخورد قاطع با مشروب خواران در اماکن عمومی دارد و در این خصوص متولیان تالارها نیز باید پاسخگوی بزه های انجام یافته در حوزه مدیریت خود باشند.

دادستان پارس آباد تصریح کرد: با توجه به مطالبه عمومی مردم شهرستان پارس آباد، حفظ امنیت و آرامش شهروندان اولویت دستگاه قضایی است و نباید اجازه داد، اعتبار و آبروی مردم این منطقه تحت تأثیر ناامنی های ناشی از بزه کاری و قانون گریزی عده‌ای اوباش قرار گیرد.

فرهانی تصریح کرد: با توجه اینکه بیشتر شاربان خمر را افراد جوان تشکیل میدهند لزوم برنامه ریزی و انجام کارهای فرهنگی در خصوص این افراد و تربیت صحیح آنان بشدت احساس می گردد و مطالبه جدی دادستانی پای کار آمدن تمام دستگاه های متولی و فرهنگی برای کاهش چنین آسیب های اجتماعی است.

انتهای پیام/

  • نویسنده : مرتضی بری