نماینده مردم پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز در مجلس گفت: هر جامعه‌ای برای خود مطالباتی دارد و مسئولان باید خواسته به حق مردم را درک کرده و در پی رفع مشکلاتشان باشند.

به گزارش ایل مغان، عباس جهانگیرزاده، نماینده مردم پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز در مجلس، ۲۴ مهرماه، در دیدار با برخی مسئولان شهرستان پارس‌آباد اظهار کرد: فعالیت در حوزه جهاد تبیین و لزوم شنیدن مطالبات به حق مردم جزو اولویت‌های اساسی بوده و ایراد گرفتن نسبت به این مسئله که اقدامات مسئولان در خصوص جهاد تبیین آثار مطلوب را نداشته است، حرف درستی بنظر نمی‌رسد.

جهانگیرزاده ادامه داد: هر جامعه‌ای برای خود مطالباتی دارد، بنابراین هوشمندی مسئولان در این است که پیش از این پی به مطالبات مردم می‌بردند و خواسته به حق مردم را درک می‌کردند، بنده هم به عنوان یک شهروند جامعه ایرانی مطالباتی دارم.

نماینده مردم پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز در مجلس گفت: اینکه بگوییم هیچ ایرادی در کار نیست و مردم با مشکلات معیشتی، مسکن، تغذیه و گرانی دست و پنجه نرم نمی‌کنند، قطعاً غلط است و چنین جامعه‌ای هیچگاه پویایی لازم را برای رشد و پیشرفت ندارد.

وی با بیان اینکه ما به عنوان مدعیان بصیرت باید فتنه و طراحی‌های ضد امنیتی سرویس‌های جاسوسی کشورهای متخاصم برای برهم زدن امنیت کشور را از قبل پیش‌بینی می‌کردیم، تصریح کرد: اکنون که متأسفانه در برخی موارد طراحی‌های دشمن تحقق پیدا کرده است، نمی‌توانیم چنین ادعایی داشته باشیم.

جهانگیرزاده تصریح کرد: قطعاً بخشی از اغتشاشات مربوط به تحریک دشمنان و رسانه کشورهای متخاصم است که نمی‌توان آن را نادیده گرفت، اما باید شهامت پذیرش مشکلات مردم را هم داشته باشیم، جوانان و نوجوانان دهه هشتادی ما حرف نسل‌های قبل خود را نمی‌توانند درک کنند.

نماینده مردم پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز در مجلس گفت: تاریخ به ما اثبات می‌کند باید به هر نیازی در جامعه پاسخ مناسب داده شود که این نیازها می‌تواند از حیث مسائل اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی باشد، معتقدم در جمهوری اسلامی ایران هر مسئولی که صدای مردم و مطالبات به حقشان را بیشتر شنید موفق‌تر عمل می‌کند.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : ایکنا