«زپارس» از معدود سهام بورسی است که با وجود اینکه فضای رکودی بر بورس و سیاست‌های اقتصادی آن حاکم شده، اما چراغ سبز سودآوری و صعودی خود را در بورس حفظ کرده است.

به گزارش ایل مغان، شرکت ملی کشت و صنعت و دامپروری پارس زیر مجموعه گروه توسعه ملی و یکی از بزرگترین هولدینگ های کشور محسوب می شود که در زمینه تولیدات کشاورزی، زراعت، دامپروری، پرورش آبزیان ، باغداری و تولید محصولات خارج از فصل و گلخانه ای و … به ایفای تولید می‌پردازد.

این شرکت با نماد «زپارس» از معدود سهام بورسی است که با وجود اینکه فضای رکودی بر بورس و سیاست‌های اقتصادی آن حاکم شده، اما چراغ سبز سودآوری و صعودی خود را در بورس حفظ کرده است.

شرکت ملی کشت و صنعت پارس که در راستای افزایش تولید محصولات راهبردی کشاورزی و پادار، به دنبال افزایش سطح زیر کشت اراضی آبی با استفاده از سیستم های نوین آبیاری تحت فشار و اجرای طرح های توسعه‎ای است با اجرای پروژهای تبدیل و تکمیل محصولات زراعی و دامی، می تواند حاشیه سود فعالیت خود را بالاتر ببرد و با اجرای پروژهای تولید محصولات و نهاده های کشاورزی بازارهای بیشتری را در اختیار خود بگیرد.

به طور کلی اوضاع «زپارس» این روزها در بورس مثبت ارزیابی می شود و با خودکفایی در تولیداتی مانند بذور ذرت هیبریدی، گلرنگ و مالک امتیاز لاین و رقم ۷۰۴ و اراضی پادار و همچنین اجرای طرح های توسعه‎ای گسترده، انتظار می رود روند صعودی درآمدهای عملیاتی در سال مالی جاری نیز تداوم یابد.

آمارها و اطلاعات کدال نشان می‌دهد این موارد و سایر موارد موجود در صورت‌های مالی منتشرشده شرکت پارس منجر به افزایش ۶٠ درصدی سود خالص در بازه زمانی مورد گزارش نسبت به دوره مشابه سال قبل شده است.

همه این موفقیت ها در اندک زمان یک‌ساله حاکی از آن است که مدیر عامل شرکت ملی پارس با بازدیدهای میدانی در بطن کار قرار داشته و با حمایت بدنه کارگری شرکت برای توسعه این بنگاه عظیم اقتصادی مصمم می باشد.

حمایت از کارگران شرکت و توزیع بسته های معیشتی و حمایتی و تجلیل از این قشر خدوم به مناسبت های مختلف نشان می دهد که هیات مدیره و مدیرعامل شرکت به نیروی انسانی و نیروی کار متعهد اهمیت ویژه ای قائل هستند که همین دلیلی است برای کشت و صنعتی که روی ریل سوددهی زپارس افتاده است.

انتهای پیام/

  • نویسنده : مرتضی بری