در مراسمی با حضور مدیرکل دادگستری استان، محسن اناری به عنوان رئیس دادگستری و رحیم جنگجو به عنوان دادستان جدید شهرستان بیله سوار معرفی شدند.

به گزارش ایل مغان، آیین تودیع و معارفه رئیس دادگستری و دادستان شهرستان بیله سوار روز پنجشنبه با حضور حجت الاسلام و المسلمین کثیرلو رئیس کل دادگستری استان و طباطبایی دادستان مرکز اردبیل برگزار شد.

در این مراسم که با حضور فرماندار، امام جمعه و اعضای شورای تامین بیله سوار برگزار شد، محسن اناری به عنوان رئیس دادگستری و رحیم جنجگو نیز به عنوان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بیله سوار معرفی شدند.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل در این مراسم با اشاره به مرزی بودن شهرستان بیله سوا  و حساسیت منحصر بفرد مناطق مرزی اظهار کرد: حفظ امنیت در مناطق مرزی از مهم ترین اهداف متعالی نظام و دستگاه قضایی است و با کسانی که بخواهند کوچکترین خدشه به این امنیت خدشه وارد کنند به شدت برخورد می شود.

حجت الاسلام والمسلمین کثیرلو با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب و تأکیدات رئیس قوه قضاییه، مقوله پیشگیری از وقوع جرم را بسیار حائز اهمیت خواند و گفت: همکاری و تعامل دستگاه های اجرایی با مجموعه قضایی استان در چارچوب قانون باعث کاهش هزینه های پیشگیری شده و به تبع آن کاهش آسیب های اجتماعی می شود.

وی در ادامه با اشاره به ظرفیت های بومی و محلی شهرستان بیله سوار وجود گمرگ در این استان را ظرفیت بسیار خوبی برای رونق اشتغال ذکر کرد و افزود: باید مسئولین شهرستانی با ورود به موقع  جدی خود به مسائل و مشکلات در بحث گمرگ به توسعه و رونق آن کمک نمایند.

انتهای پیام/

  • نویسنده : مرتضی بری