رئیس پلیس فتا استان اردبیل از شناسایی و دستگیری کاربر مجرمی که با ایجاد صفحه در شبکه اجتماعی اینستاگرام اقدام به تبلیغ و فروش داروی غیرمجاز می‌کرد، خبر داد.

به گزارش فریاد ارس، سرهنگ علی قهرمان طالع گفت: در پی رصد و پایش فضای مجازی مشخص گردید صفحه در شبکه اجتماعی اینستاگرام به آدرس معلوم ، اقدام به تبلیغ و فروش داروی غیرمجاز می نماید. لذا موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: کارشناسان پلیس فتا با بررسی‌های فنی و تخصصی در کمترین زمان ممکن گرداننده صفحه مزبور به هویت معلوم را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی متهم را به این پلیس انتقال دادند.

رئیس پلیس فتا استان اردبیل ادامه داد: در مرحله اول تحقیقات، وی موضوع را کتمان کرد و سعی در گمراه نمودن پلیس و اخلال در روند رسیدگی به پرونده و کشف حقیقت را داشت که با ارائه مستندات دیجیتالی، شواهد و قرائن متقن جرم وی مشهود گردید، در همین راستا پرونده تکمیل و جهت سیر مراحل قضایی به دادسرای عمومی و انقلاب استان ارسال گردید.

سرهنگ قهرمان طالع تصریح کرد: بر اساس قانون خرید و فروش محصولات دارویی در فضای مجازی عملی مجرمانه است و پلیس همه توان خود را برای برخورد قاطع با سودجویانی که در این شرایط با فرصت طلبی فقط به فکر منافع خود هستند گذاشته است و با رصد‌های مستمر و شبانه‌روزی خود در فضای مجازی، با کسانی که سلامت مردم را بازیچه اهداف شوم خود قرار می‌دهند، مقتدرانه و مطابق قانون برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/