در حالی 8 ماه تا انتخابات مجلس شورای اسلامی زمان مانده که برخی از کاندیدای احتمالی در فضای مجازی و حقیقی با برگزاری جلسات در حال تبلیغات زودهنگام برای انتخابات مجلس دوازدهم هستند.

به گزارش فریاد ارس، این روزها، اخبار شایعات، تکذیب، حمایت، تخریب و تهمت در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی حوزه شهرستانهای پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز برای انتخابات مجلس دوازدهم بیداد می‌کند، گروه‌های مختلف با اعضای هزاران نفری این روزها مانند قارچ در فضای مجازی شمال استان اردبیل سبز شده‌اند که غالباً سه هدف مشترک دارند نخست تبلیغ نامزد دلخواه، دوم تخریب نامزد رقیب و سوم افکارسنجی برای ایجاد بازارگرمی؛

غیرممکن است موضوعی در رابطه با کاندیدایی در فضای مجازی مطرح نشود و حداقل ۲۰ اظهارنظر عجیب‌وغریب شتاب‌زده و احساسی در ذیل آن بیان نشود، یکی با اکانت فیک تخریب می‌کند، یکی تهمت می‌زند و یکی دیگری را حتی تهدید که در این بین نشر اکاذیب به وضوح دیده می‌شود، موضوع بحث هم غالباً عملکرد نماینده مجلس، رد صلاحیت و پیشینه نامزدهایی است که زمانی عهده دار مسئولیتی بودند و برای منطقه نکردند، اماواگرهایی است که نامزدهای رقیب و طرفدارانشان برای تبلیغ و تخریب در شبکه های اجتماعی مطرح می‌سازند.

در همین چند روز شاهد حملات سنگین لیدرها و طرف‌داران برخی از کاندیدای احتمالی مجلس در پارس آبادمغان به همدیگر و عتاب و خطاب قراردادن همدیگر هستند که عملاً این گونه رفتارهای نسنجیده به نفع منطقه نیست.

هرچند طرفداران نامزدها فکر می‌کنند با این اقدامات به نامزد محبوبشان خدمت می‌کنند در صورتی‌که چنین نیست و مردم دیگر از اینگونه رفتارها بیزار شده‌اند.

نامزدهای احتمالی حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز اما این روزها برعکس طرفدارانشان که مشغول تخریب و تبلیغ علیه هم هستند، فعلاً مشغول تبلیغ سنتی و دیده شدن در مراسمات و مساجد شهر و روستا، مجالس شادی و عزا و دیدار با ریش سفیدان و … هستند. به نظر می‌رسد دغدغه آن‌ها فعلاً حضور در مجالس شادی و عزا و یارگیری بوده تا برنامه‌های مجلس دوازدهم!

گفتنی است، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به‌صورت هم‌زمان در ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

  • نویسنده : مرتضی بری