دادستان پارس آباد با اشاره به رسم غلط تیراندازی و آتش بازی نصف شب در جشن های عروسی، از تشدید برخورد دستگاه قضایی با هنجارشکنان در این مراسمات خبر داد.

به گزارش فریاد ارس، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پارس آباد در گفتگو با خبرنگاران گفت: نباید اجازه داد برخی به واسطه انجام رسم غلط تیراندازی و آتش بازی نصف شب در عروسی، آسایش مردم را از آنها سلب کنند.

فیروز فراهانی با بیان اینکه آسایش و آرامش شهروندان اولویت دستگاه قضایی است، برخورد با تیراندازی‌ها و آتش بازی های نصف‌شب در مراسمات عروسی را مطالبه بحق مردم پارس آباد عنوان کرد و افزود: تیراندازی و آتش‌بازی در جشن های شادی و عروسی به عنوان یک رسم غلط باید اصلاح شود.

وی تاکید کرد: اگر در مراسمی تیراندازی یا آتش‌بازی صورت بگیرد دادستان با عوامل این اقدام و همچنین مباشران و دیگر افرادی که زمینه بروز آن را فراهم کرده اند و همچنین تالارهای پذیرایی که این اقدام در آن مکان صورت گرفته، برخورد قاطع می‌کند.

دادستان شهرستان پارس آباد با بیان اینکه این اعمال مصداق بارز اخلال در نظم عمومی بوده و مجازات حبس برای هنجارشکنان در پی دارد، گفت: در این زمینه انتظار می رود که ریش سفیدان محلی و بزرگان طوایف و شوراهای اسلامی روستاها با دستگاه قضایی و نهادهای امنیتی برای پیشگیری از وقوع چنین جرمی، همکاری کنند.

  • نویسنده : مرتضی بری