رئیس حوزه قضایی شهرستان اصلاندوز از کشف بیش از ۶٠٠ لیتر انواع مشروبات الکلی خارجی از یک دستگاه خودروی پژو خبر داد.

به گزارش فریاد ارس، اکبر نعمتی گفت: روز گذشته در پی کسب اخبار موثق در خصوص حمل مشروبات الکلی توسط یک دستگاه خودرو پژو در محور مواصلاتی شهرستان اصلاندوز، ماموران پلیس آگاهی ستاد انتظامی شهرستان با رعایت قوانین مربوطه به محل مورد نظر اعزام و نسبت به توقیف خودروی مذکور اقدام کردند.

وی با بیان اینکه پس از بازرسی خودرو بیش از ۶۰۰ لیتر انواع مشروبات الکلی خارجی کشف و ضبط شد، افزود: در این رابطه دو نفر متهم دستگیر و با صدور قرار تامین کیفری روانه زندان شدند.

رئیس حوزه قضایی شهرستان اصلاندوز با اشاره به اینکه درصد بالایی از جرائم خاص شهرستان اصلاندوز و نزدیکی به مرز، به حمل و قاچاق مشروبات الکلی اختصاص دارد، گفت: با توجه به تبعات منفی استفاده و مصرف مشروبات الکلی در بین نسل جوان، علیرغم نهی و حرمت استفاده از مشروبات الکلی در آموزه های دینی و قوانین کشور، این مرجع طرح ویژه ای را با ارائه تعالیم لازم به ضابطین عام و خاص جهت مبارزه جدی و قاطع با این پدیده شوم در دستور کار قرار داده است.

نعمتی، فرهنگ سازی و پیشگیری از بزه مربوطه با حضور در مدارس و مراکز آموزشی حوزه قضایی شهرستان اصلاندوز از طریق آگاه سازی قشر آسیب پذیر جوان و آشنایی گروههای خطر پذیر با مخاطرات احتمالی را از جمله اقدامات پیشگیرانه در جهت کاهش جرائم در منطقه عنوان کرد.

انتهای پیام/

  • نویسنده : مرتضی بری