بیش از ۵ ماه است که بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان پارس آبادمغان مدیر ندارد و توسط سرپرست اداره می شود.

به گزارش ایل مغان، از اسفندماه ۱۴۰۰ زمان رفتن موسی کامکار رئیس قبلی بنیاد مسکن شهرستان پارس آبادمغان که ادامه کار خود را به بنیاد مسکن استان آذربایجان شرقی انتقال داد، از آن تاریخ تاکنون بنیاد مسکن پارس آباد دومین شهرستان پرجمعیت استان با سرپرست اداره می‌شود.

بلاتکلیفی مدیریت، رکود در پروژه های عمرانی، مسکن و روستایی و گلایه های ارباب رجوع از سرگردانی و بسته بودن درب ریاست بنیاد مسکن پارس آبادمغان در حالیست که بنیاد مسکن شهرستانهای پارس آباد و اصلاندوز تحت عنوان سرپرست توسط محتشم احدی رئیس بنیاد مسکن بیله سوار اداره می شود!

بلاتکلیفی در کلیدی ترین دستگاه اجرایی پارس آبادمغان می تواند با توجه به در دست احداث بودن پروژه های مهم مسکن و روستایی، ضربات جبران ناپذیری در این حوزه به بنیاد مسکن پارس آباد وارد کند و منجر به کندی روند توسعه شهرستان شود.

لازم است مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان هرچه زودتر نسبت به معرفی مدیر جدید بنیاد مسکن پارس آباد اقدام کند تا این شهرستان از بلاتکلیفی مدیریتی و سرپرستی دربیاید.

گفتنی است، طبق قانون یک پست حداکثر تا چهار ماه می‌تواند توسط یک سرپرست اداره شود، در حالی که بعد از انتقالی گرفتن موسی کامکار به بنیاد مسکن استان آذربایجان شرقی، بیش از ۵ ماه است که بنیاد مسکن شهرستان پارس آباد رئیس ندارد و توسط سرپرست اداره می شود.

انتهای پیام/

  • نویسنده : مرتضی بری