اکبر ایمانی هافبک تیم تراکتورسازی تبریز برای گذراندن خدمت سربازی خود راهی تیم ملوان شد.

به گزارش ایل مغان، اکبر ایمانی هافبک میانی فصل گذشته تراکتورسازی تبریز با عقد قراردادی دو ساله به ملوان پیوست.

اکبر ایمانی پیش از این سابقه بازی در تیمهای سپاهان، ذوب آهن، فولاد خوزستان و غیره را نیز در کارنامه دارد.

ایمانی جهت گذراندن دوران خدمت مقدس سربازی به ملوان آمده است تا این مدت را با پیراهن ملوان بندرانزلی در لیگ برتر حضور داشته باشد.

اکبر ایمانی (زادهٔ ۱ فروردین ۱۳۷۱ در پارس آباد) بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست هافبک دفاعی برای باشگاه فوتبال تراکتور بازی می کرد.

ماجرای دست رد ملوان به ستاره تراکتور 

با وجود اینکه اکبر ایمانی مشمول خدمت سربازی بود، اما گفته می‌شد که مسیر انتقال این بازیکن به ملوان بسته است.

ماجرای سربازی بازیکنان فوتبال در سال‌های اخیر مطرح بوده و همین چند ماه قبل بود که دو مدافع تیم استقلال به این دلیل مجبور به ترک این تیم و پیوستن به ملوان شدند و پیگیری‌ها و رایزنی‌های فراوان در این خصوص افاقه نکرد و باشگاه استقلال نتوانست خدمت دو بازیکن کلیدی خودش را به تعویق بیاندازد.

در این راستا برخی از بازیکنان دیگر هم هستند که مشمول خدمت سربازی شده و باید فصل بعد فکری برای حل این مشکل داشته باشند و یکی از آنها اکبر ایمانی، هافبک دفاعی تراکتور است.

ایمانی متولد فروردین ۱۳۷۱ است و ۳۰ سالش تمام شده بود و با توجه به اینکه از ظرفیت تعویق خدمت بازیکنان ملی‌پوش استفاده کرده و خدمتش را تا این سن به تعویق انداخته ولی از این به بعد مشمول خدمت سربازی است و می‌بایست برای فصل بیست‌ودوم لیگ برتر به فکر این موضوع باشد.

به دلیل اینکه مشمول شدن این بازیکن بعد از پایان نقل و انتقالات لیگ برتر و دسته اول بود او نیم فصل از تراکتور جدا نشد و خدمتش تا پایان فصل بیست و یکم به تعویق افتاد و حالا پس از اتمام فصل و شروع نقل و انتقالات چاره ای هم جز پیوستن به ملوان نداشت.

از آنجا که ملوان به لیگ برتر صعود کرده و در مسائل مالی سعی صرفه‌جویی اقتصادی دارد، بازیکنانی نظیر ایمانی با تجربه لیگ برتری برای آنها گزینه بسیار مناسبی محسوب می‌شوند.

با توجه به اینکه گفته می‌شد قوی سپیدخزر تمایلی برای جذب بازیکن فصل گذشته تراکتور ندارد این بازیکن به ملوان پیوست و یکی از مهم‌ترین دلایل این عدم علاقه نشان دادن ملوان مسائل مالی بوده است.

انتهای پیام/

 

  • منبع خبر : فارس