انتخابات حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز برای تعیین نماینده این منطقه در مجلس شورای اسلامی پس از به‌ حدنصاب نرسیدن آرای نامزدها به دور دوم کشیده شد.

به گزارش فریاد ارس، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه پارس آباد،  بیله سوار و اصلاندوز به دلیل اینکه نفر اول موفق به کسب حد نصاب لازم نشد به دور دوم رسید.

بر این اساس، ابراهیم فهیمی و امیدعلی رعنایی باید در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز با هم به رقابت بپردازند.

فرماندار شهرستان پارس آباد در گفتگو با خبرنگار فریاد ارس گفت: پس از شمارش آرای مأخوذه هیچ یک از نامزدها نتوانست ۲۰ درصد آرا را کسب کند و از این قرار رقابت ابراهیم فهیمی با ۱۸ هزار و ۴۷۲ رای و امیدعلی رعنایی با ۱۷ هزار و ۶۳۲ رای به مرحله دوم موکول شد.

جابر جهانبین با بیان اینکه انتخابات در حوزه انتخابیه پارس آباد در یک فضای رقابتی و پر شور انجام شد، افزود: در این انتخابات تعداد ۲۷۶ شعبه اخذ رای در ۳ شهرستان و ۴ بخش مستقر بود که از تعداد صندوق های پیش بینی شده ۱۸۳ صندوق بصورت ثابت و ۹۳ صندوق سیار فعالیت داشت.

وی ادامه داد: حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز حدود ۲۴٠ هزار نفر جمعیت دارد که از این تعداد بالغ بر ۱۸۷ هزار نفر واجد شرایط رای دادن بودند.

بنا به این گزارش، در انتخابات حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز، ۲۱ نامزد رقابت داشتند و ۱۲۵ هزار و ۱۲۸ رای از مردم این حوزه اخذ شد.

زمان دقیق برگزاری انتخابات دور دوم متعاقبا توسط ستاد انتخابات وزارت کشور اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

  • نویسنده : مرتضی بری