رئیس اداره منابع آب شهرستان‌های گرمی و انگوت آزادسازی 16 هکتار از اراضی تصرف شده بستر رودخانه‌های این شهرستان‌ها در سال‌جاری خبر داد.

به گزارش ایل مغان، رضا بدرزاده امشب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عملیات آزادسازی ۱۶ هکتار از اراضی تصرف شده در بستر رودخانه‌های گرمی و انگوت در سال‌جاری انجام شد.

وی افزود: اخیرا نیز به دنبال گشت و بازرسی‌های هدفمند کارکنان اداره منابع آب شهرستان‌های گرمی و انگوت و دخل و تصرفات صورت گرفته در بستر رودخانه‌های شهرستان شناسایی گردید.

رئیس اداره منابع آب شهرستان‌های گرمی و انگوت بیان کرد: با اخذ دستور قضایی از دادگاه عمومی و انقلاب شهرستان گرمی، تصرفات بستر رودخانه‌های سطح شهرستان آزادسازی و آب‌بندهای غیرمجاز و غیر اصولی ایجاد شده در بستر رودخانه، تخریب و به وضع سابق بازگردانده شد.

بستر رودخانه‌ها سنددار می‌شوند

وی تصریح کرد: به منظور اعمال حاکمیت دولت بر اراضی بستر و با همت و تلاش همکاران در سال ۱۴۰۰ برای ۳۵۰ هکتار از اراضی بستر رودخانه‌های شهرستان، سند مالکیت تک برگی اخذ شده است.

بدرزاده با اعلام اینکه حفاظت و صیانت از منابع آب با تلاش همکاران و همکاری نیروهای قضایی و انتظامی ادامه خواهد داشت، اظهار امیدواری کرد که با همکاری دهیاران، شوراهای اسلامی و مردم، راه را برای استفاده بهینه و مجاز از منابع آب هموارتر کنیم.

انتهای پیام/