ما شهروندان پارس آبادی دردمون رو به کی بگیم. الان ساعت نزدیک به ۲ بامداد است که با صدای ترقه های عروسی از خواب بیدار شد پرید وسط حیاط. ساعت ۰۱:۳۰ بامداد مراسم عروسی میگیرند و با صدای بمب های منفجره مردم را به ترس و وحشت درمیاورند وای به حال یک مریض که از […]

ما شهروندان پارس آبادی دردمون رو به کی بگیم. الان ساعت نزدیک به ۲ بامداد است که با صدای ترقه های عروسی از خواب بیدار شد پرید وسط حیاط. ساعت ۰۱:۳۰ بامداد مراسم عروسی میگیرند و با صدای بمب های منفجره مردم را به ترس و وحشت درمیاورند وای به حال یک مریض که از صدای ارکست خواننده نمیشه خوابید. همین طور بمب های منفجره پرتاب میکنند.

لطفا به گوش دادستان و نیروی انتظامی برسونین آرامشی واسه ما نمونده. ساعت نزدیک ۲ بامداد با صدای کارناوال و جیغ و بوق ممتد ماشین های عروس. همه بیدار شدن با ترقه هم که مثل بمب میمونه تو خونه بچه داریم تازه از دکتر آوردیم اونم بخاطر پرتاب ترقه های بمب جشن عروسی از ترسش از خواب پرید دو ساعت لرزید دردمان را به کی بگیم این وحشی بازی رو تموم کنن.

از دادستان و فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان پارس آباد خواهش میکنیم با این ناهنجاری برخورد جدی کنند. این ترقه ها که شبیه بمب میمونه نزدیک ساعت ۲ بامداد آسایشی واسه مردم نزاشته.