دردمون را بجز اینجا جای دیگه نمیتونیم بگیم نصف شب با کارناوال جیغ عروسی همه بیدار شدن با ترقه هم که مثل بمب میمونه تو خونه بچه ۸ ساله تازه از تبریز از دکتر آوردیم اونم بخاطر تشنج از خواب پرید دو ساعت لرزید دردمان را به کی بگیم این وحشی بازی رو تموم کنن

دردمون را بجز اینجا جای دیگه نمیتونیم بگیم نصف شب با کارناوال جیغ عروسی همه بیدار شدن با ترقه هم که مثل بمب میمونه تو خونه بچه ۸ ساله تازه از تبریز از دکتر آوردیم اونم بخاطر تشنج از خواب پرید دو ساعت لرزید دردمان را به کی بگیم این وحشی بازی رو تموم کنن