لطفا به مسئولان اداره برق پارس آباد برسانید که اهالی مسکن مهر از قطعی برق ۴ ساعته دو بار در روز در عذاب هستند. یخچال ما خراب شده. ما وضعیت مالی مناسب نداریم که ساکن مسکن مهر هستیم. چرا چهار ساعت برق مسکن مهر را قطع میکنند در حالیکه داخل شهر روزانه دو ساعت قطعی […]

لطفا به مسئولان اداره برق پارس آباد برسانید که اهالی مسکن مهر از قطعی برق ۴ ساعته دو بار در روز در عذاب هستند. یخچال ما خراب شده. ما وضعیت مالی مناسب نداریم که ساکن مسکن مهر هستیم. چرا چهار ساعت برق مسکن مهر را قطع میکنند در حالیکه داخل شهر روزانه دو ساعت قطعی برق دارند این تبعیض ها تا کجا ادامه دارد.