به گزارش ایل مغان، داود شایقی در این خصوص اظهار کرد: اعضای کمیسیون دستورالعمل اجرایی قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی، دولت طرح بهسازی و احداث باند دوم سه راهی مشگینشهر – سه راهی سربند بررسی و مورد تصویب قرار گرفت.
وی افزود: در این مصوبه بر رعایت تکالیف زیست محیطی و رعایت تکالیف پدافند غیرعامل تاکید شده است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامهریزی استان اردبیل رشد ۲.۵ برابری بودجه توسعه بزرگراهها و جادههای اصلی را یادآور شد و گفت: برای ۴ خطه اردبیل – سرچم و رضی – امیرکندی، اردبیل – مشگینشهر، پارسآباد – سربند – مشگینشهر و محور کلور – درام اعتبارات خوبی در نظر گرفته شده است.
شایقی اظهار کرد: مبلغ سرمایهگذاری این طرح توسط کارگروهی متشکل از امور راه و ترابری و مدیریت عمران شهری و روستایی، امور برنامهریزی، نظارت و آمایش و امور نظام فنی و اجرایی، مشاورین و پیمانکاران سازمان برنامه و بودجه کشور تدوین میشود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: طرح بهسازی و احداث باند دوم سه راهی مشگینشهر – سه راهی سربند با اولویت جلب مشارکت بخش خصوصی تصویب شد.
شایقی افزود: ما در سالجاری موفق شدیم تا برای برخی از طرحها مجوز ماده ۲۳ بگیریم که از جمله این طرحها ۲ بانده سربند به مشگینشهر، سد هشتجین، فاضلاب نمین و همچنین ردیف اعتباری برای پروژه ریلی اردبیل – پارسآباد بوده که در بودجه ۱۴۰۰ و در پیوست لحاظ شده است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامهریزی استان اردبیل از افزایش ۷۸ درصدی اعتبارات استان در سال ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: با تلاش مشترک استاندار اردبیل، نمایندگان و برخی از مدیران جذب اعتبارات سال ۱۴۰۰ شروع شده و به سرعت زمینه تخصیص این منابع را شاهد خواهیم بود.
انتهای پیام/
- منبع خبر : مهر
Saturday, 12 October , 2024