«صابر شاهین» در حکمی از سوی استاندار اردبیل، بعنوان بخشدار جدید بخش درهرود انگوت منصوب سد.
به گزارش فریاد ارس، مسعود امامی یگانه استاندار اردبیل در حکمی، صابر شاهین را بهعنوان سرپرست بخشداری درهرود در شهرستان انگوت منصوب کرد.
صابر شاهین پیس از این کارمند بخشدار مرکزی شهرستان پارس آباد بود.
انتهای پیام/
- نویسنده : مرتضی بری
https://faryadearas.ir/?p=8807

Thursday, 11 June , 2026