مسمومیت گازی
نشت گاز ۱۸ اردبیلی را راهی بیمارستان کرد 24 ژوئن 2023

نشت گاز ۱۸ اردبیلی را راهی بیمارستان کرد

بر اثر نشت گاز مونوکسیدکربن در یکی از مجتمع‌های مسکونی در اردبیل ۱۸ نفر مسموم و به بیمارستان منتقل شدند.