مسمومیت گازی
نشت گاز ۱۸ اردبیلی را راهی بیمارستان کرد
بر اثر نشت گاز مونوکسیدکربن در یکی از مجتمعهای مسکونی در اردبیل ۱۸ نفر مسموم و به بیمارستان منتقل شدند.
بر اثر نشت گاز مونوکسیدکربن در یکی از مجتمعهای مسکونی در اردبیل ۱۸ نفر مسموم و به بیمارستان منتقل شدند.
Thursday, 18 June , 2026