به گزارش فریاد ارس، این روزها حال وزنه برداری پارس آباد خوب نیست و وزنه برداران اين شهرستان از امكانات اوليه و ابتدايی محروم هستند بطوری که تنها سالنی که وزنه برداران از آن استفاده می کنند به علت قطع برق از روشنايی برخوردار نيست و ورزشكاران این رشته در تاريكی به تمرين می پردازند!
وقتی ورزشكاران هيچ پشتيبانی از طرف مسئولان ندارند چگونه می توانند پيشرفت كنند، حمايت تنها نياز پولی نيست بلكه مسئولان می توانند از نزديك بيايند و مسايل و مشكلات آنها را بررسی كنند.
چنانچه مسئولان به ظرفيتها و استعدادهای اين رشته ورزشی و امثال امیرحسین سپه ها که سال گذشته با تیم ملی وزنه برداری موفق به کسب مدال نقره نوجوانان و جوانان آسیا در ازبکستان شد در شهرستان توجه ويژه نكنند انگيزه آنان را برای حضور در مسابقات كشوری و جهانی از بين می برند.
متاسفانه مسئولان ورزش و غیر ورزش استان از نماینده مجلس و استاندار گرفته تا مدیرکل ورزش، فرماندار، فدراسیون وزن برداری به وزنه برداری که رشته اول استان است در پارس آباد اهميت نمی دهند و این زنگ خطر بی اعتمادیست به ورزش شهرستان.
انتهای پیام/
Sunday, 14 June , 2026