پاسخگو نبود اداره برق مغان و بیمه دی به خسارت دیدگان نوسانات برق موجبات نارضایتی مردم را به دنبال داشته است.

به گزارش ایل مغان، یکی از دفاتر پیشخوان دولت در پارس آبادمغان می گوید: سال ۱۴۰۰ نزدیک به ۹۰ درصد خسارت لوازم خانگی ناشی از نوسانات برق مشتریان را ثبت کرده و از آنجا که هزینه خسارت دیدگان توسط بیمه دی پرداخت می‌شود، متاسفانه هنوز نماینده بیمه ای پاسخگوی خسارت دیدگان نشده و فقط به شماره تلفن های داخلی ۱۶۷۱ و ۶۲۹۲ اکتفا شده است.

این دفتر پیشخوان ادامه می دهد: از سویی ارجاع دوباره پرونده خسارت از طریق سیستم پیگیری جهت بروز رسانی با اشکالاتی از قبیل (فاکتور تاریخ ندارد؛ فیش برق قدیمی است و باید فیش برق جدید بارگذاری شود؛ چرا فیش برق به اسم خسارت دیده نیست و باید تغییر نام شود؛ بارگذاری کسب پروانه برای مغازه تجاری؛ ثبت شبا بانکی در سیستم که اصلا جای برای ثبت مشخص نشده است و از این قبیل بهانه ها …. از جمله مشکلات عدیده ای است که خسارت دیدگان نوسانات برق در پارس آبادمغان بین بیمه دی و اداره برق پاسکاری می شوند.

انتهای پیام/