به دنبال واژگونی اتوبوس در جاده پارسآباد ۳۳ نفر مصدوم و روانه بیمارستان شدند.
به گزارش فریاد ارس، ساعت ۹/۱۵ صبح امروز جمعه ۳ اسفندماه ۱۴۰۳ طی تماس تلفنی با سامانه اورژانس ۱۱۵ اردبیل مبنی بر واژگونی اتوبوس مسافربری، مابین سربند و سه راهی قشلاق علملو در پارس آباد، سریعا دو دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.
در این حادثه، ۳۳ نفر مصدوم شده بودند که با امدادرسانی به موقع اورژانس ۱۱۵ و انجام کارهای درمانی، توسط یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و آمبولانسهای فوریتهای پزشکی و هلال احمر به بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان پارس آباد منتقل شدند.
انتخای پیام/
- نویسنده : مرتضی بری
https://faryadearas.ir/?p=7752

Thursday, 11 June , 2026